tarafından Kuraldışı | Nis 12, 2026 | Bireysel, Katılımcı Görüşleri, Özsaygı
Ömür boyu kullanacağım bir mottom var artık… Bana ne yaparsan yap, ne söylersen söyle, ben yine de değerliyim!! Keşke bunu çok küçük yaşlardan itibaren bilseydim hayatım çok çok daha kolay olurdu… Teşekkür ederim. tarafından Kuraldışı | Nis 12, 2026 | Bireysel, Katılımcı Görüşleri, Özsaygı
Hayattan keyif almamı engelleyen çoğu şeyle yüzleştiren ve sorgulamamı sağlayan güzel ve faydalı bir eğitim oldu. Özsaygı hayatı nasıl yaşadığımın ölçütü ve bunu yükseltmenin yollarını öğrenmek harika oldu. Teşekkür ederim. tarafından Kuraldışı | Nis 12, 2026 | Bireysel, Katılımcı Görüşleri, Özsaygı
Güzel, keyifli ve gerçek bir eğitimdeyim. İstakozun büyüme sancılarını düşünmek istiyorum. Daha güzel bir kabuk için, sığmadığımız bu kabuktan özgürleşmeye destek olduğunuz için teşekkür ederim. Çok teşekkürler.